سفیران قرآن - شعبه اصفهان

نویسندگان

محتوای حلقه های یسعی

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

در این پست، محتوای 4 حلقۀ یسعی به اشتراک گذاشته می شود تا علاقه مندان بتوانند با دانلود این محتوا، پیگیر جلسات یسعی باشند.


محتوای حلقه ساختار وجودی انسان

نشست اول: 29مهر 1395




محتوای حلقه والفجر:
زندگی با طعم اطمینان


نشست اول: 26مهر 1395
 بسم الله
به لطف خدا امروز این جلسه در دفتر کانون سفیران قرآن برگزار شد.
در این جلسه اگرچه تعداد افراد شرکت کننده بسیار کم بودند اما با سلام و صلوات جمع بابرکتی از ائمه اطهار و ملائکه مقرب را به جلسه دعوت کردیم. ابتدا سوره مبارکه فجر تلاوت شد و پس مهم ترین موضوعات جلسه عبارت بود از الف) شأن نزول و فضیلت این سوره مبارکه  ب) بررسی و دسته بندی موضوعات موجود در سوره.

فایل متنی نشریه مربوط به نشست «زندگی با طعم اطمینان»


نشست دوم: 3آبان 1395
در این جلسه دسته اول آیات، آیات 1تا5 مورد تدبر و تحلیل قرار گرفت. این جلسه در پایان با یک هدیۀ ارزشمند به پایان رسید. یکی از دوستان جوانی که روضه خوان مجلس بود، پرچم حرم حضرت اباالفضل علیه السلام را در میان جمع رونمایی کرد و فضای جلسه بسیار نورانی شد. محتوای کلی جلسه را می توانید در نشریه امروز ببخوانید.


نشست سوم 10 آبان 1395

در این جلسه دسته دوم آیات، ایات 6تا14 مورد تدبر و بررسی قرار گرفتند. این دسته نکات تدبری بسیار زیادی داشت که البته صرفا بخشی از مهم ترین نکات آن را می توانید در نشریه این جلسه مطالعه بفرمایید.




نشست چهارم 17آبان 1395

بسم الله. امروز چهارمین جلسه تدبر در سوره مبارکه فجر برگزار شد و دوستان عزیز کانون با حضور گرم خود به این جلسه برکت بخشیدند. در این جلسه دسته سوم ایات این سوره مورد بررسی قرار گرفت. به نظر شاید بتوان کاربردی ترین مباحث این سوره در این دسته جست و جو کرد. جلسه بسیار پربرکت بود و نکات زیادی مطرح شد. اما در نشریه زیر لب مطالب و خلاصه آن ها مطرح شده است.










  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۱۰
  • ۳۰۹ نمایش
  • نور

نظرات (۱)

سلام
خداقوت
ان شاالله که همیشه پر سعی و خشیت باشید.
پاسخ:
سلام به شما

ان شاالله خشوع جهانی در مقابل قرآن:-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی